Toneelvereniging Ootmarsum 1991

U hebt vast allemaal de uitnodiging van de Toneelvereniging Ootmarsum weer door de bus gekregen.
Twee weekenden in januari wordt er een toneelstuk opgevoerd in Ons Gebouw. Zo weten zij een oude toneeltraditie in stand te houden en dat alleen al is een bezoekje waard. Het is een enthousiaste groep mensen die het toch maar opbrengen iedere keer weer een nieuw stuk in te studeren.
In ons komend Jaarboek kunt u lezen hoe deze vereniging al ruim 40 jaar actief is.

Op de foto staat de toneelgroep die in 1991 het toneelstuk “De sleutel ligt onder de mat” op de planken bracht.
Het zijn van links naar rechts achter:
Wim Rouwers, Marinus Leussink, Gerard Borggreve, Femie Spenkelink, Aloys Heerink, Jan Eertman, Nico Rolink, Lucy Hollink en Johan Borggreve.
Voor zittend:
Elfi Schröder, Irma Oude Nijhuis, Annie Munsterhuis, Hans Spaltman, Bennie Sanders en Francis Ossenvoort.

• Geplaatst in Dinkelland Visie 2015, week 53.
  • Mocht u aanvullingen op bovenstaande beschrijving weten of foutieve informatie herkennen, stuur ons dan de juiste info via dit speciale formulier.
Toneelvereniging Ootmarsum 1991