Bidprentjes zoeken

Bidprentjes zoeken: Heemkunde Ootmarsum verzamelt bidprentjes van overledenen in Ootmarsum en omstreken. Via deze zoekpagina kunt u op familienaam zoeken. Door het koppelen aan de genealogische database, kunt u ook familieleden opsporen!

De gevonden (overleden) partner(s) van de overledenen worden gemarkeerd met een en overledenen waarvan geen bidprentje van de partner bekend is, en gevonden is via de naam van de partner, worden gemerkt met een of .

Zoeken in onze database doet u door in de velden Achternaam en Voornaam de naam van de te zoeken persoon in te voeren.

Als de precieze spelling niet bekend is, kies dan voor Zoekwijze: “Klinkt als…”.

Meer informatie over de achtergronden van onze databank vindt u op de startpagina van “Zoek een Ootmarsumer“.

Bidprentjes zoeken

Achternaam: